Klachtenprocedure

 

Shoppingservice wil de mooiste producten en de beste service aan haar leden aanbieden. Hoewel wij het proberen te voorkomen kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een van onze producten, of over onze service. Wij nemen uw klacht serieus. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht te verhelpen. Wij willen leren van uw klacht, zodat wij onze site, aanbod en service kunnen verbeteren.

Hieronder onze klachtenprocedure. Deze procedure maakt uiteraard geen inbreuk op uw wettelijke rechten.

1. Meld ons uw klacht

  • Per e-mail: U kunt ons uw klacht melden door een e-mail te sturen via het email formulier met als onderwerp "klacht". Zodra we uw klacht hebben ontvangen sturen we u een bevestiging.

  • Telefonisch: U kunt uw klacht ook telefonisch aan ons doorgeven. Van maandag t/m donderdag zijn wij van 09:00 tot 12:00 bereikbaar op 0183 - 511174

  • Schriftelijk: Postbus 783, 4200AT Gorinchem


Hoe beter u aan ons uitlegt wat uw klacht is, des te beter stelt u ons in staat u te helpen.

Vermeld u altijd:

  • uw lidmaatschapsnummer,

  • uw adres gegevens

  • uw telefoonnummer waar wij u het beste op kunnen bereiken.


2. Wij gaan aan de slag
Zodra we uw klacht ontvangen hebben gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan. Als u uw klacht telefonisch aan ons doorgeeft doen wij onze uiterste best uw klacht direct te verhelpen. Mocht het niet mogelijk zijn uw klacht direct te verhelpen, dan komen wij zo snel mogelijk met een oplossing.

3. Oplossing
Uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op met een oplossing voor uw klacht.